tiistaina, marraskuuta 07, 2006

vilkkuva ja välkkyvä


Maaaaiii friiiend laura oli täällä ilostuttamassa meitä. Oli toooosi kivaa,enemmän siitä paremmalla ajalla,ja jotain kuvia.

Nyt olen pöyristynyt,kun poikaystäväni täti kysyi äsken heillä vieraillessamme,että mikä minulla on käsivarressa. HEIJASTIN!! ja sitten täti kysyi vielä, josko tämä heijastin välkkyy tai tekee jotain muuta välkkyä...tshihihihi,siis se on vaan heijastin...
ei vissiin niin yleistä täällä,tosin suomesta sen olen roudannut,en edes tiedä löytyykä TAVALLISIA heijastimia mistään.
juuh mutta nyt,kohta untenmaille!

1 Comments:

At 12 marraskuuta, 2006 15:24, Anonymous Anonyymi said...

Jep, samaa mieltä :) Näitä sun tekstejä on kans tosi kiva lukee. Ja näin saa myös parhaiten yhteyden ystäviin ja sukulaisiin kun lähtee toiselle puolelle maapalloa. Ootan innolla kaikkea mahollista mun vaihtarivuoteen liittyen ja siitä saa kaikki sitten lukea mun blogissa. :)
T:Ansku

 

Lähetä kommentti

<< Home

eXTReMe Tracker