sunnuntaina, lokakuuta 12, 2008

Minä päivänä viikko alkaa??

Tänään puhuttiin viikon alusta ja päivästä jolloin viikko alkaa. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö viikko (ainakin suomessa) ala maanantaina??? Hollannissa se kuulema alkaa sunnuntaina! siis mitä? nyt on mun kirjat ihan sekaisin...
Eihän siinä ole mitään järkeä---eli lauantai on viikon viimeinen päivä? menen järkyttymään takaisin sohvalle..

P.s. Tällä viikolla kävin 3 kertaa urheilemassa!! hyvä minä! Siis tänään on viikon viimeinen päivä,joten voin sanoa niin?vai? onko se viikon ensimmäinen päivä ja olen käynyt tällä viikolla vain kerran urheilemassa??

5 Comments:

At 12 lokakuuta, 2008 17:58, Anonymous Anonyymi said...

Mulla on amerikkalainen seinäkalenteri ja senkin mukaan viikko alkaa maanantaina. Merkinnät onkin aina ihan väärissä päivissä, kun en todellakaan osaa mieltää viikon alkamispäiväksi mitään muuta kuin maanantain.

 
At 13 lokakuuta, 2008 19:46, Blogger Jonna said...

Maanantaihan se on. Minultakin löytyy kalentereita (matkatoimistojen lahjoittamia) joissa viikko alkaa sunnuntaina. Guaat...no ei ihan tasan ainakaan minulla.

 
At 14 lokakuuta, 2008 21:37, Anonymous Anonyymi said...

Maanantaina alkaa minusta. Alkaisko mm. Briteillä sit sunnuntaina?

 
At 18 lokakuuta, 2008 09:38, Blogger Jansku said...

Juuh sovitaan että maanantaina se alkaa :)

 
At 18 lokakuuta, 2008 17:40, Anonymous Anonyymi said...

Kalentereissani viikon viimeinen päivä n:o 7 eli sunnuntai ja "lepopäivä".
Liike on lääkettä, hyvä. Alla pikku kuntoilukartta kotipuolesta.

http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=484210

Koska matka alkaa?
isu

 

Lähetä kommentti

<< Home

eXTReMe Tracker