maanantaina, tammikuuta 11, 2010

Vuonna 2009

Vietin ihanan joulun ja olen todella iloinen etta veljeni ovat tavanneet ihanat ihmiset jotka voin laskea kuuluvani meidan perheeseen!

Vietin monia hyvia hetkia tyoihmisten seurassa ja olin todella surullinen kun jouduin sanomaan hyvastit mahtavalle ystavalle kuka muutti takaisin etela-afrikkaan.

Vietin ihana kesan hollannissa, nautin mahtavan ystavapariskunnan seurasta ja olen surullinen kun heidan tiet veivat eri suuntiin.

Kavin tyomatkalla Pekingissa. Matkustin ensimmaista kertaa yksin "kauas" ja olin iloinen etta matka oli todella onnistunut. Kiina on mielenkiintoinen ja kaunis maa. Tanne palaan toivottavasti uudestaan.

Kavimme tyokavereitten kanssa "foutefeesteissa" - kaikkea jarkkya paalle, jarkkya musiikkia - taattu tunnelma!

Kavimme tutustumassa hollannin vesialueisiin veneella ja kanootilla - on se niiin kaunista!

Vietimme mahtavat suomalais-hollantilaiset rapujuhlat ihanien ihmisten kera!

Kavin Barcelonassa mahtava tyokaverin/ystavan kanssa

Vietin ihanat kaksiviikko suomessa nauttien ihanasta suomen kesasta,ihanasta perheesta ja sukulaisista ja aivan mahtavista ystavista. Oli mahtava loma!!-kiitos!

Olen ensimmaista kertaa todella tyytyvainen tyohoni. Tyoni on innostavaa ja kiinnostavaa, eika aamuisin ole niiin vaikea herata kun tietaa paivan olevan haastava!

Soudin kanavassa tyokavereiden kanssa - mahtavaa urheilua!

Olin ensimmaista kertaa kuningattaren paivana (vapun kanssa samaan aikaan) Amsterdamissa - paaaaljon ihmisia

Kavin ihanan ystavan kanssa Skotlannissa.

Opin laskemaan syvassa puuterilumessa

Luistelin "hollantilaisilla" matkaluistimilla ja ymmarsin miksi hollantilaiset ovat hulluna "kanava-luisteluun"

eXTReMe Tracker