torstaina, helmikuuta 07, 2008

Meillä töissä...

....on ihmisiä moneen makuun. On kovaäänisiä, pojista tykkääviä poikia, poikia jotka pukeutuvat vapaa-ajallaan tytöiksi, on italialaiskomistuksia(!), brasilialaista kauneutta ,tanssijoita , pullan syöjiä, uskovia, ihmisiä yli kolmestakymmenestä eri maasta.

Ihmettelin tuossa yksi päivä, että miten niin paljon värikkäitä ja mielenkiintoisia ihmisiä on suuntautunut niin (minun mielestä) kuivan aiheen pariin. Olen aina katekoroinut (onko tuo edes sana) ihmiset mustavalkoisesti heidän työnsä perusteella esim.; Markkinoinnissa on värikkäitä, itsevarmoja ja impulssiivisia ihmisiä ketkä eivät koskaan pysähdy. Pankissa tarkkoja, päteviä, jakkupukuihmisiä ja jossain tietyissä paikoissa on kuivia elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä.

Monet ihmisethän ovat tietysti ihan erilaisia vapaa-ajallaan, mutta siellä töissä kuitenkin vietetään n. 40 tuntia viikossa ja työ on monessa tapauksessa vain työtä, pitäähän sitä päivittäistä eloaan jollain piristää.

Minun työkaverista tehtiin firman sisäiseen lehteen pieni juttu(minun vuoroni tulee tod.näköisesti parin kuukauden päästä)(firman "pakollisia"pikku avautumisia). ,Kun häneltä kysyttiin hänen työstään; "it's my colleagues at work I love the most about this job. We work very hard, but there is always a good, friendly atmosphere in the office".

Täydellistä pakkausta; missä työ on todella mielenkiintoista ja juuri sinulle sopivaa ja työkaverit ovat todella mielenkiintoisia mahtavia ihmisiä, on mielestäni todella vaikea löytää. (onnea niille keillä tämä on). Minä koen itseni onnekkaksi, koska ainakin toinen näistä asioista on osunut kohdalleni.

eXTReMe Tracker